2011. január 15., szombat

Az idő

Az idő és a tér is, Einstein óta tudjuk, hogy relatív. Ehhez mérten kell értelmezni a pizzafutár kijelentését arról, hogy rögtön ott vagyok, miután tisztáztuk, hogy hova is kell jönnie. Amúgy a 'Gps-szel jön?' kérdésre, frappánsul  a 'Nem, innen Csomádról!'  választ adta, ami  teljesen korrekt. Azóta is ezen kuncogok itt magamban. Gondoltam kimegyek elé az utcára, mert a portások a múltkor sem engedték be.  Azzal kezdődött a kintlétem, hogy megállapítottam milyen szép az idő. A szél bár fúj, de egész kellemes.  Ide is  belépett a relativitás, ugyanis tíz perc múltán rájöttem, hogy a futár még sehol és a szél kifejezetten kellemetlen és hideg.  Úgyhogy a  pizzafutárok tér és időérzékelésén van mit javítani. Ja, és tényleg minden viszonylagos.

Nincsenek megjegyzések: