2010. október 26., kedd

Szabadság

Tegnap jól sikerült szabadságon voltam. Reggel nem tudtam azt az ügyemet elintézni, amit el szerettem volna. Az autóm környezetvédelmi vizsgálatának felülvizsgálatát intéztem volna - hiába - ugyanis a múltkori ügyintéző által tett kijelentés, hogy - menjek oda nyugodtan, nem kell bejelentkezni - csak részben volt igaz. Oda lehet menni, de ha nincs ott senki, akkor feleslegesen megyek. Mégiscsak telefonálni kellett volna! Odahaza meg munka várt, egy fontos feladat miatt otthonról dolgozhattam ide a céghez. A régi vezérigazgató asszonyunk szavajárása volt - a szabadság nem arra való, hogy kivegyük, hanem, hogy kiírjuk és bejöjjünk dolgozni. Azt hiszem ezt sikerült azzal felülmúlni, hogy úgy tudtam dolgozni, hogy be sem kellett jönnöm hozzá. Ez aztán eredmény..

Nincsenek megjegyzések: