2010. október 28., csütörtök

Rossz álom

Az éjszaka elég rosszul telt. Az első felében viszonylag kellemes álmom volt, végre sikerült álmomban is siklóernyővel repülni - igazán kellemes lett volna, ha nem arra ébredek, hogy begörcsölt a levegőben a lábam, és amikor felébredtem, jöttem rá arra is, hogy az ágyban is hasonló történt. Mire kimasszíroztam magamból a fájdalmat, a kellemes gondolatok már el is tűntek, cserébe makacs gyomorégés maradt csak, így azt is kezelésbe kellett vennem. Ezután már csak sötét és kellemetlen álmok jöttek csak a szememre, szinte már vártam, hogy mikor fog csörögni az óra. Megváltásként vettem volna, ha kiszakít az álom sötét szövevényéből - de ilyenkor persze nem tud csörögni a nyavalyás! Mindig tudtam, hogy gonosz óránk van. Amikor szépet álmodok, minduntalan felébreszt, amikor rosszat akkor persze hagyja hogy szenvedjek.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én az éjjel nem mertem álmodni, miután tegnap este megnéztem az "Eredet" c. filmet. Féltem, hogy DiCaprióval találkozom majd.....

Sparhelt írta...

'Szerencsére' nekem nem kell filmet néznem, hogy rosszat tudjak álmodni. Amúgy jó film?

Névtelen írta...

Szerintem nagyon jó, de inkább érdekes, ugyanis elgondolkodtató. Mindenképpen ajánlom, aztán ha megnézted, beszéljünk róla. De benne vagyok egy közös álomban is! Ha megnézted a filmet, majd megérted, hogy miért írtam ezt:D