2010. október 14., csütörtök

Nem ilyen ló

Anyám, én nem ilyen lovat akartam! Egyetlen kifogásom az lehet ezek után, hogy én nem szavaztam rájuk. Igazából szívesebben szavaztam volna kedélyes rákhalászokra, mert azok legalább egyvalamihez, a rákhalászathoz értenek, de a politikusaink úgy tűnik, pártállástól függetlenül semmi máshoz. A tegnapi kormányfői bejelentés végképp kiütötte az agyamat! Az emberek nem lehetnek annyira hülyék, hogy ne lássák - ezek ugyanolyan megszorítások mint a többi - ugyanúgy látható cél nélkül. A nyugdíjam elcsaklizása meg nem hogy ledobta az agyamról a szíjat, hanem ki is rugdosta a hátsó udvarra. Mondanék egy példát. Ha Mari néni a kevéske pénzéből valamennyit félrerak és ezt a kedélyes polgármester minden nap elviszi a postára és feladja Mari néni nevében egy bankszámlaszámra, majd egyszer gondol egy merészet és inkább beteszi a falu költségvetésébe, ebből jó eséllyel rendőrségi ügy lesz. Ugyanis ezt úgy hívják, hogy lopás és sikkasztás! Bármilyen nemesi is a cél, az, amit a miniszterelnök úr egy tollvonással zsebre rakott, az ugyanis az én pénzem is! És én azt öreg éveimre szántam és nem pártcélok finanszírozására. Úgyhogy vissza a lével, mert goromba leszek!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Miért mit mondott tegnap Orbán? (nem tv-zek, így lemaradtam róla...:)