2010. szeptember 23., csütörtök

Hencsergés

A tegnapi post után ma egészen hamar az eszembe villant, hogy nem arra kell bejönni dolgozni, amerre megszoktam, így alig kellett sokat kerülnöm. Miután nyugtáztam, hogy a rendőr, aki meg akart állítani, milyen csalódott fejet vágott a zebra előtt, mert ahelyett, hogy megálltam volna, előtte lekanyarodtam egy utcába, jöttem rá, hogy nem arra van az arra, és csináltam egy kis kanyart. A rendőr a második alkalommal már megállított, ezzel billentve helyre a lelki békéjét. Az út, amit most választottam, lehet, hogy jobb kellett volna, hogy legyen, talán rövidebb is volt a tegnapinál, de időben rosszabbul jöttem ki. Eszembe jutott a tegnapi hencseres példám. Ebben az esetben szegény madár, mikor végre rájön arra, hogy kerülni kell a gödröt, akkor el is kezdi, de az egyik lába helyett mindkettőt töri el. Az ügy tanulsága az, hogy meglehet, az ember míg hülye, állandóan okosodni szeretne, de amikor ez végre sikerül, jön arra rá, mennyivel jobb is volt inkább hülyének maradni..

Nincsenek megjegyzések: