2010. április 22., csütörtök

Munkablog

Egyszer valaki hirdetett egy listán egy állást. Van egy jó cimborám, aki épp másodállást keresne, gondoltam megkérdezem neki a lehetőséget, hátha bejön. Írtam egy érdeklődő levelet, de semmi reakciót nem kaptam. Szóltam a cimborának, írt ő is egy levelet, de neki sem válaszoltak. Amikor rákérdezett, végre kapott választ, de csak hitegették, mindenféle költözködésekre hivatkozva, későbbi döntést ígérve. Sokáig semmi válasz, majd ma kapott egy elutasító levelet azzal, hogy már betöltötték az állást, de regisztrálták üresedés esetére. Tudom, hogy Magyarország, de csak nekem furcsa ez az eljárás? Az e-mail korában nem ért volna meg egy választ már a beküldött jelentkezés, esetleg el lehetett volna beszélgetni a jelentkezőkkel, vagy valami ilyesmi? Nem különösen érdekel az, hogy végül ki és minek alapján nyerte el az állást, semmi közöm hozzá, de ha már emberiességről beszélünk a munkaerőpiacon, akkor nem kellene beállnunk a nagyok közé, mutathatnánk esetleg példát is a többieknek azzal, hogy nálunk másképp vannak a dolgok. Vagy csak bilibe lóg a kezem? Amúgy én is kaptam az illető hölgytől lemondó levelet, pedig nem is jelentkeztem az állásra, csak érdeklődtem volna más számára..

Nincsenek megjegyzések: