2010. március 24., szerda

Igazolásul

Ma olyan számvetős hangulatra ébredtem, így áttekintem a blogomba vetett energiáimat. Lassan négy éve folyamatosan bosszantom a nyavalygásommal a nagyérdeműt. Ezalatt, a mai napig összesen 1409 darab bejegyzés született, illetve ezzel együtt már 1410. Ez sok vagy kevés, mindenki döntse el maga. Nekem, és a kezdeti tervekhez képest mindenképpen sok. A blog öncélú jellege mindenképpen megmaradt - ezt onnan tudom, hogy általam középszerűnek vagy rossznak tartott cikkekből lett csak vezércikk a főoldalon, a magam szerint jó írásokra elég kevés látogatót kaptam. Tulajdonképpen ez jól is van így, akkor estem volna gondolkodóba, hogyha azt látom, hogy kezdem kiszolgálni a közízlést. Az oldalra beérkező napi találatok nagy részét a kugli okozza, itt a legváltozatosabb keresőszavakra bukkanok. A legjobban tetszők között leginkább a testiség dominál, úgy mint a 'tamponnal élveztem el' a 'dugás' vagy a 'szex a természetben' de sok találat jön a régi játékokra és a kuglófra is. Néha az az érzésem, hogy furcsa állat az ember..

Nincsenek megjegyzések: