2010. február 12., péntek

Mire jó egy macska?

Egy macska sok mindenre jó! Először is, jól mutat. Két macska legalább kétszer annyira jól mutat mint egy. Valahogy ezek a jószágok az elegancia és kényelem megtestesítői. Brit kutatók megállapították, hogy a macskatulajdonosok okosabbak is az átlagnál. Meg kell állapítanom, hogy ezt valahogy sejtettem. Mindig örülök, ha kiderül végre az igazság. Egy macskát jó dolog simogatni és hallgatni ahogy dorombol. (Ez az opció a mi macskáinkban sajnos nincs engedélyezve, de már dolgozunk rajta, hogy legyen.) De pár napja teljesen új oldaláról látom az előnyüket. Megkínáltam őket abból a húsáruból, amit régebben, még nyírfa koromban sokat fogyasztottam ebéd helyett, és most nosztalgiából és az irántuk való kedvesség okán nekik vettem. De nem ették meg. Csak éppen nem köptek. Annak idején pedig sokat ettem ebből a virsliféléből amit most a macskák mereven elutasítottak. Lehet, hogy nekem sem kellett volna?

Nincsenek megjegyzések: