2010. január 26., kedd

Leszúrás

Van egy szolgáltató, akinek a szolgáltatását évek óta igénybe vesszük, illetve nekünk akkor jó, ha nem vesszük igénybe, de eddig megbízhatóan teljesítettek - szó mi szó, meg vagyunk velük elégedve. A pénzügyi osztályuktól tegnap egy felháborodott, leteremtő hangvételű levelet kaptunk, amit a fennálló jó kapcsolatunk ellenére azt hiszem meg fogok válaszolni. A levél arról szólt, hogy már egy éve megváltozott a bankszámlaszámuk, mert átalakult a cég és én továbbra is a rossz számlára utalok, és most már irgumburgum! Nekem észre kellett volna vennem azt, hogy a küldött számlán megváltozott a bankszámlaszám, de hanyag voltam és ez már tűrhetetlen! Nos, mióta a sumérok feltalálták a rendszeres határidős banki átutalást, azóta a számlákat csak eltesszük, a pénz rendszeres mozgatását a bank végzi. Továbbá azt sem gondolom, hogy egy nekem küldött számlán észlelnem kellene egy 24 jegyű szám megváltozását akkor, amikor az utóbbi időben a saját személyi igazolványom számát nem tudom megjegyezni, mióta új igazolványom lett. Most írták az első olyan levelet, amivel valamit lehetett volna kezdeni, lévén benne volt az új szám és az igény, hogy változtassam meg, kár, hogy ez meg olyan amilyen. Szóval bekaphatják..

Nincsenek megjegyzések: