2009. december 17., csütörtök

Bejelentve

Ma reggel újra elmentem az úton a félreállított autó mellett. Már látszik rajta a 'szorgos' kezek nyoma, egyre kevesebb alkatrésze van meg. Először csak a kerekei tűntek el, majd betörték az ablakait (Ezzel gondolom a beltér látta kárát), mára már nyitva volt a motorháztető és a csomagtartó is. Aki nem tudja elképzelni ezt a helyzetet, annak mondom, hogy mindez a 2/A autóút mellett van (Ami ugye nem egy elhagyott zsákutca, hanem egy nemzetközi főközlekedési út, jelentős forgalommal!), Dunakeszi előtt. Már tegnap is be akartam jelenteni a rendőrségen, de mire beértem, kifittyedt a fejemből, de mára megtettem amit megkövetel a haza. Először a 107-et hívtam, ahol a váci kapitányság ügyeletese közölte, hogy nem hozzájuk tartozik az ügy, hívjam a 112-őt, majd kérjem Dunakeszit. Az említett számon a géphang közölte, hogy rögzítik a hívásom, és várjak a kezelőre, majd kicsöngött, valaki felvette, és azonnal le is tette. Két gondolatom ezzel kapcsolatban is támadt: Ha most be lennék ékelődve egy lángoló roncsba valahol, és csak egy hívásra van időm, akkor én most megdöglök! Illetve vajon ezt a cselekményt is rögzítették és várható, hogy valami retorziója lesz az érintettel kapcsolatban? Nincsenek ezzel kapcsolatban illúzióim. Amikor beértem, megkerestem a dunakeszi rendőrség számát az interneten, majd felhívtam őket telefonon. A kötelező kör után az ügyeletes tiszt közölte, hogy tudnak az autóról, és amikor mondtam, hogy lassan szétlopják az egészet, akkor visszakérdezett, hogy most is vannak-e az autónál? Hát az eszem áll meg! Még a tolvajokat is nekem kellene elkapnom???

Nincsenek megjegyzések: