2009. október 28., szerda

Rongyosbál

Rongy rongy hátán! Józan paraszti, azaz hagyományos férfiúi ésszel felfoghatatlan magasságokba emelkedhet az ember, ha besegít egy olyan látszólag egyszerű, ugyanakkor az egyszerű felszín alatt számtalan mélységet rejtő munkába mint egy fürdőszoba takarítás! Én eleddig azt gondoltam, hogy a munka a helység és a benne lévő fajansz kitakarításából áll - de ez nem igaz. Legalábbis ez csak a való apró kis szelete csak, ugyanis ott van a módszer, ami meghaladja a két különböző ivari kromoszóma által behatárolt életformákat, ezek a mélységek teljesen nyilvánvalónak tűnnek minden két ivari X kromoszómával rendelkezőnek - hétköznapi nevükön egyszerűen nőnek nevezett lények (vagy lányok?) számára. Minden a rongyokon múlik! Van rongy a csap kitisztításához, van egy a kád és a tusoló tisztán tartásához, és van egy a klotyóhoz. Illetve ahhoz kettő is, hisz nem gondolom én, hogy azzal mosom a porcelánt amivel az ülőkét? Az egyik a csap alatt van, a másik a radiátoron szárad a harmadik a mosógép mellett, a negyedik a kamrában van - tök egyszerű az egész. Kár, hogy én nem értek hozzá és amilyen egyszerű együgyű állat vagyok, képes voltam az egész fürdőszobát végigsikálni egy ronggyal, amit a csap alatt találtam - ráadásul már arra sem emlékszem, hogy az pont melyik rongy volt. De pssszt, én hallgatni fogok róla..

Nincsenek megjegyzések: