2009. június 16., kedd

Felhozatal

Régebben, míg a nagyfaluban jártam keltem, rendszeresen ellenőriztem, hogy milyen a fel- és lehozatal. Mármint, ha az ember fia metrón utazik, akkor figyeli a szembe jövő mozgólépcsőt és számolja hogy hány gusztusos nősténye jön vele szemben a saját fajtájának. Régebben az átlag tíz körül volt, mára ez lecsökkent, alulról érintve az ötöt. Ezt a tendenciát aggasztónak tartom. Magyarázat lehetne az ingerküszöböm, vagy a minőségi szintem emelkedése, de ezt, mint lehetséges okot elvetettem. Hova tűntek a kedves lányok az országból?

9 megjegyzés:

Netta írta...

na arra kíváncsi lennék hogy neked milyen lányok teccenek. Már ugy külsőre meg belsőre is. Írhatnál erről is, érdekes lenne. Felfednéd olvasóid előtt a titkos női izlést :)

Sparhelt írta...

Ez egy bonyolult kérdés, nem lehet rá pár mondatos választ adni..
Pl hogy magyaráznád azt, hogy még te is szimpatikus vagy? :-P

Netta írta...

nem is pár mondatos választ vártam, gondoltam írhatnál egy posztot belőle.

még én is??? na erre a magyarázatodra is kíváncsi vagyok, hogy még egy emo is lehet szimpi :)

szóval várom a posztot :)

Unknown írta...

Az sem mindegy ám, hogy a épp a Klinikákon, vagy a Moszkva téren veszel mintát. :)

Sparhelt írta...

dz: Elvben mindegynek kellene lennie..
Netta: Nyilván nem az emuságod az ami szimpatikus benned..

Unknown írta...

Dehogy. Az egyik állomás majd' 40, a másik meg huszonegykét méter mélyen van, tehát a mozgólépcső hossza óriási eltérést mutat. Amúgy meg tényleg, szociológiai szempontból is vizsgálhatjuk a dolgot. A Klinikáknál felülreprezántált az orvostanhallgatók száma (sok csinos nő), a Moszkva tér pedig jobban reprezentálja az átlagot, ámbár az esti órákban a bulizni menő fiatalok felülreprezentáltak jócskán (szintén sok csinos nő).

Kicsit komolyabban. Nem vitatom, hogy tíz-tizenöt éves távlatban mostanra több az igénytelen, slampos, üres nő. De az a dolog, _ahogyan_ látod az embereket, az nem kis részben belőled fakad, mint az is, _ahogyan_ ők látnak téged.

Netta írta...

nyilván...

amúgy képzeld van két kismadarunk a kertben. Nem emu-k, de galambok. Két kis picike, totyognak a fa körül és szedegetnek mindenfélét.

Netta írta...

...zárván zárvány

Sparhelt írta...

Nem hiszem, hogy lényegesen változott volna a világképem. A külsőre csinos, nőies, szimpatikus nőket számolom úgy, hogy egy szót sem beszéltem eddig velük. Ha beszélhetnék, nyilván sokkal rosszabb lenne az eredmény.