2009. április 27., hétfő

Lukra futva

A hétvégén nagy tervekkel kezdtem el. Szombatra két csúszást terveztem Gödöllőn, vasárnapra Eger volt a cél. A szombati nap rákészültem, majd amikor hívtam az oktatót azt mondta, hogy ne menjek, erős a szél, ők sem repülnek. Megállapodtunk, hogy később hívom, de többet aznap már nem vette fel a telefont, és meg nem akartam csak úgy elmenni, hogy nincs semmi értelme, mert ahhoz Gödöllő messze van. Ha a szomszédban lenne, gyalog is átszaladnék, de kocsival is meggondolandó - jobb szeretek biztosra menni. Vasárnap mehettem volna még, de attól az oktató tanácsolt el - nem nekem való még a magas start, ráadásul sokan is lesznek, és nem akart tömegszerencsétlenséget. A két napos repülgetés helyett lukra szaladtam, és mindkét nap otthon ültem. Most pedig várhatom a következő hétvégét, hátha a május már sikeresebb lesz..

Nincsenek megjegyzések: