2009. április 28., kedd

Blogom

Lassan három éve, egészen pontosan 2 és fél éve indult. Az pontosan 1062 nap erre jut 1072 bejegyzés - igen termékeny időszaka volt az életemnek, már ami az írást illeti. Az eddig bőven buzgó gondolatforrás most elapadni látszik. Egyre többször foglalkoztat a gondolat, hogy mi lesz akkor, ha már nem fogok tudni épeszű gondolatot kipréselni az agyamból. Lehet, hogy abba kellene hagyni a dolgot? Mert mit is kaptam ettől a blogtól? Azon kívül, hogy gondolataim viszonylag rendezett tárháza lett, semmi különösebb eredményt nem hozott az életemben. Nem lettem se jobb, se rosszabb ember általa. Nem szereztem barátokat, olvasóim lettek, akiknek én megbízható kiadóként szállítom a napi egy bejegyzést a bármiről. Sokaknak meg lehet a véleménye rólam, többen elintézik ezt egy kézlegyintéssel, esetleg a tükörnek intézett pár keresetlen szóval - Ez hülye lett, vagy csak öregszik? de arra senki nem veszi a fáradtságot, hogy ezzel megkeressen. Vannak akikről tudom, hogy olvasnak, de a folyosón elmennek mellettem, esetleg visszalépnek a szobájukba, ha meglátnak, ugyanakkor nem hagynak ki egy napot sem. Kilátástalan lettem azt hiszem. Lehet, hogy tényleg felesleges az amit csinálok?

Nincsenek megjegyzések: