2009. március 20., péntek

A perec

Épp most szembesültem a büfénkben egy sajátos kereskedelmi hozzáállással. Az ügy ott kezdődött, hogy elfogyott a perec. Csak két darabot vesznek naponta így hamar el is szokott fogyni és ma kiestem a kegykosárból, nekem nem jutott. Amikor megemlítettem a büféslánynak, hogy esetleg vegyen több perecet, mert hiszen elfogyna, akkor azt a meglepő kijelentést tette, hogy nem lehet, mert akkor a nem fogyós dolgokat nem vennék meg. Lementem rogyóba azonnal! Ezek szerint vannak fogyós dolgok és nem fogyósok. Én barom, ha kereskedő lennék, a fogyósból rendelnék és a maradékból pedig nem, hiszen azt nem viszik. Ebből látszik, hogy mennyire divatjamúlt elveket vallok, hisz nem így kell. Amit megvennének abból nem veszünk, hogy megvegyék azt, amit nem vennének meg amúgy. Sőt, mivel a nem fogyó is elfogyott, újra lehet rendelni belőle..

Nincsenek megjegyzések: