2009. február 20., péntek

Óra

A tegnapi fociról jut eszembe, a klasszikus órás találós kérdés. Melyik a pontosabb, egy álló óra, vagy az, amelyik öt percet késik? Természetesen amelyik áll, mert az naponta kétszer mutatja a pontos időt, a másik meg ötnaponta egyszer. (ha jól emlékszem) Tegnap tragikus voltam a fociban. A teljesítményemmel még a magyar hivatásos labdarúgócsapatot is alulmúltam, és azért az egy teljesítmény. Minden 10 kapura rúgott labdából nyolcat a hálóba továbbítottam, sőt olyanból is gól lett, ami nem ment kapura. Ha ezt csatárként értem volna el, akkor ez mindenek felett álló diadal lenne, de mivel én voltam a hálóőr, ezért ez a sürgősen felejtendő kategóriába tartozik. El is határoztam, hogy felül kell vizsgálnom a jómagam és a foci nevű sport viszonyát, ugyanis ha egy kapuba állított, de nem mozgó krumpliszsák kiemelkedőbb teljesítményt nyújt, akkor semmi keresnivalóm nincsen a pályán.

Nincsenek megjegyzések: