2009. február 23., hétfő

Kirekesztve végjáték

Kaptam egy levelet. A múltkorjában nem értem be a blogban való siránkozással, hanem a véleményemet megírtam a BVSC úszószakosztályának, erre ez a válasz érkezett: 

2009.02.06-án szülői levélben tájékoztatta szakosztályunk a szülőket az uszoda lelátó új nyitva tartásáról! Mielőtt ilyen típusú és hangvételű levelet megfogalmaz, legyen szíves ellenőrizni, történt-e az Önök huzamos távollétében intézkedés!2009.02.07-től lezárásra került a lelátó a szakosztályok kérésére!Ezt az edzések szakmai és pedagógiai színvonalának emelése és egyéb indokok (szívesen megbeszélem Önnel a fogadó napomon) tették ezt szükségessé!Minden hónap első hétfője nyílt nap, amikor a szülő megtekintheti az edzéseket a lelátón! Megértését, türelmét és indokolt tiltakozást kérnék a jövőben! 

Ehhez csak az alábbi hozzáfűznivalóm lenne. Próbáltam megtudni, hogy mi az ok, de a rövid tájékoztató üzeneten, mely szerint a lelátót nem lehet használni, egyebet nem kaptam. Talán megérte volna Írni egy A4-es lapot, és kilógatni valahová. Mondjuk inkább a pénztár környékére, és nem a 3. emeleti férfivécé 5. fülkéjébe, már ha egyáltalán van ilyen. Ăšgy gondolom, ha van igény az információra, akkor azt meg kell adni. Persze lehet mindenféle pedagógiai indokot találni, ami így leírva szépen néz ki, de nem mond semmit, főleg 3 év távlatából, amíg fent lehetett tartózkodni a lelátón. Azt nem tételezem fel, hogy hirtelen ennyit fejlődött volna a pedagógia, hogy egy ilyen döntést indokolhatna. Szeretném közölni, hogy jogomban áll bármi ellen tiltakozni! Nehogy már a BVSC vezetősége mondja meg azt, hogy mikor tiltakozhatom valamiért, és mikor nem. úgy vélem továbbá, ha a vezetőség levélben képtelen 3 sorban megindokolni valamit, akkor teljesen felesleges fogadóórákra járnom bárkihez, főleg azok után, hogy van egy erősödő gyanúm, hogy hülyének vagyok nézve..

Nincsenek megjegyzések: