2008. november 6., csütörtök

Szemesnek áll..

Szemesnek áll a világ - a tyúkszemesnek. A hétfői nagy nekibuzdulásom után mégsem metéltettem le a fent említett bőrdarabot magamról. Egyéb harci sérüléseim miatt felkerestem a háziorvost, akinek megemlítve a problémát eltanácsolt attól, hogy ezt pedikűrössel oldassam meg. Állítólag nem szedik rendesen ki, és előfordulhat, hogy nagyobb kellemetlenséget okoznak vele, mint ha nem csinálnék semmit. A tapaszt javasolta, amit ki is próbáltam. A szer dobozán viszont egy meglepő használati útmutatót olvastam. Először azt hittem, hogy ránk magyarokra gondol csak így, de angolul és amennyire meg tudom állapítani, németül is hasonló a felhasználási javaslat. Azt írja: - Mossam meg a lábam meleg vízzel, és töröljem szárazra. (Ez eddig rendben, én ezt a tevékenységet rendszeresen teszem, és fürdésnek szoktam hívni.) Tegyem rá a tapaszt, és 2-3 nap múlva vegyem le a tyúkszemmel együtt. - Na és közben mi legyen? Nem vagyok egy tisztaságmániás alkat de a napi egyszeri fürdéshez azért ragaszkodom. Hogy oldják ezt meg az annyira tisztelt és irigyelt nyugaton? Heti egy lábmosás bőven elég, ha ugyanazt a tapaszt rajta bírja hagyni a lábán 3 napig? Furcsa népek ezek! Pár dologban jó lenne átvenni a példájukat, de ezek szerint mindenben nem kéne..

Nincsenek megjegyzések: