2008. november 13., csütörtök

Macskahenceg

Illetve hencegnő. Rég volt már macskablog, ahogy recepteket is régen írtam már. Előbbinek most érzem szükségességét, utóbbihoz nem érzek ihletet. Úgyis annyi gasztroblog van széles e világban, ahol jobbnál jobb ételsorokat találhat az erre kiéhezett vándor. Szóval, hogy egyik szavamat a másikba ne öltsem, macskalányunk kezdi elérni a felnőttkort. Ez egyelőre abban csúcsosodott ki, hogy rá kellett jönnünk, nem bírja már a tejet. Kicsit úgy van, mint én a kivivel, szereti, de nem állhatja. Ahogy én is beteg leszek a kivievéstől, bár szeretem az ízét, és régebben rengeteget megehettem belőle minden következmény nélkül, de ma már halálos lenne, úgy kap ő is permanens gyomorrontást a tejfogyasztástól, pedig bolondulna érte. Lehetne cicatejet venni, ami sima egyszerű laktózmentes tej, de az ára egyelőre elriasztott tőle. Majd legfeljebb karácsonyra kap egy üveggel, emelendő az ünnep fényét. Végül is mivel mással lehetne meglepni?

Nincsenek megjegyzések: