2008. szeptember 12., péntek

Kék, zöld

Stendhal - Vörös és fekete. Az egyik olyan könyvélményem, ami lévén kötelező olvasmány volt a gimnáziumban, mélyen megrázott. Bár szeretek olvasni, de ezen a művön alig bírtam átrágni magam. Minden oldal kínos szenvedésnek minősült, és sikerült is gyorsan elfelejteni. Talán nem voltam elég érett hozzá, talán soha nem is leszek, ki tudja? Mindenesetre ez a könyv jutott eszembe, legalábbis a címe, mert a tartalma nem hinném, hogy összekapcsolható lenne velem. Én ugyanis most kék és zöld vagyok. A tegnapi labdarúgás során sikerült elesnem és vállal rázuhantam egy tornapad élére. Most éppen korlátozott mértékben mozgásképtelen vagyok a jobb kezemmel. Fáj minden mozdulat, leginkább a tenyeremben és a vállam környékén. Azt mondják, a teremfoci az egyik legveszélyesebb sport, ebben történik a legtöbb sportbaleset. Azt hiszem, már tudom is, hogy miért..

Nincsenek megjegyzések: