2008. szeptember 11., csütörtök

Foci

A foci egy népszerű sport. Egyes vélekedések szerint az ember a vadászösztönét engedi szabadjára ebben a sportban, és ez tulajdonképpen jó, mert mindenki boldog, és mégsem hal meg senki. Pár apróbb balesettől, leszakadt végtagtól és effélétől eltekintve. Mostanság újra játszani kezdtem a kollégákkal. Ez olyan horderejű bejelentés mint a genfi részecskegyorsító ügye, vagy az egyiptomi hét csapás. Csodálom, hogy eddig még nem cikkeztek róla az újságok. Főleg ahogy én játszom. Őszintén kijelenthetem, hogy tökéletes antitalentum vagyok ehhez (is). A fociban, akár csak Woody Allen a katonaságnál, megkaphatnám a H.E.T. minősítést (Háború esetén túsz) labdarúgásbeli megfelelőjét. Ezért többnyire én vagyok a kapus, azzal okozom a legkevesebb kárt. De ismerve a korlátaim, a magyar fociválogatottal bármikor kiállnék. Azt hiszem kiegyenlített meccs lenne..

Nincsenek megjegyzések: