2008. szeptember 27., szombat

A kisebbet könnyű..

A kisebbet könnyű bántani. Legalábbis az esetek többségében. Ma Nagytarcsa belterületén békésen poroszkáltam egy kis kék matizzal, betartva a közlekedési szabályok rám eső, lakott területen belüli 50 km/h-s sebességkorlátozásának a részét. A forgalom közepesen erős volt. Érzékeltem, hogy mögöttem egy 'úriember' meglehetősen türelmetlen volt. Mivel én úgy éreztem, a lehetőségeimet kimerítettem, majd ő megelőz, ha lassúnak talál. Ezt bízvást meg is tette volna, de a szembeforgalom ahhoz erős volt, hogy ezt meg is tegye. Erre előbb villogott, és egyértelműen a tudtomra adta, hogy takarodjak le előle, majd amikor előzni is tudott, ezt mellém érve külön, kéz és hangjelekkel ki is emelte. Hirtelen nagyon ideges lettem, hogy  még neki áll feljebb. Két dologra kíváncsi lettem volna. Ha az én autómmal megyek, akkor is megtörtént volna-e a dolog, illetve mit szól hozzá, ha megállok, és meglát kiszállni. Mert a kicsit könnyű bántani. Amíg valóban annak látszik..

Nincsenek megjegyzések: