2008. augusztus 29., péntek

Könnyű

Szabadon repülni felemelő érzés. Ott, ahol csak a madarak járnak, a levegőben, aprócska pontként látva mindazt ami szemmagasságban akkora mint én - nagyon jó dolog. Élvezni a látóhatár végtelenségét, úszni a hatalmas levegőtengerben, hallgatni a a határtalan csendet - ez az ami engem vonz, mióta kipróbálhattam azt, hogy milyen is ez valójában. Radnóti mondja: ..Ki gépen száll fölé, annak térkép e táj.. Aki egyszer látta már ezt a térképet az visszavágyik oda, legalábbis én egészen biztosan. Éppen ezért volt meglepő az, hogy hosszas, éveken át tartó könyörgésem végre meghallgattatott, és a nej a hozzájárulását adta ahhoz, hogy végre jelentkezhessek egy siklóernyős tanfolyamra. Meglepően könnyen belement, magam is meglepődtem. Most már csak egy szimpatikus klubot kell találnom, és repülhetek! Bárcsak minden ilyen flottul menne...

Nincsenek megjegyzések: