2008. július 23., szerda

Öngyilok

Majdnem öngyilkos lettem. Bár elhatározás és az ezzel járó sötét gondolatok és mély depresszió elkerült, mégis majdnem önkezemet fordítottam magam ellen. Ugyanis megittam egy D...e eper-kivi joghurtitalt. Csúnya halál lett volna, ugyanis allergiás vagyok a kivire (Na nem a madárra, hanem a gyümölcsre.) és egy kis darabtól is bedagad a torkom és fuldokolni kezdek, és ez végül is egy egész flaska volt, majdnem másfél deci. Későn vettem észre a számomra halálos figyelmeztetést, hogy az áhított epren kívül undok kivit is tartalmaz. Szerencsére az ügyes multi megmentett, ugyanis a megtévesztő nevű italból sikeresen kiintegrálták a gyümölcstartalmat, így semmilyen hatás nem ért azon kívül, hogy kissé éhes lettem tőle. Képzelem ezek után, hogy mennyi eper lehetett benne..

Nincsenek megjegyzések: