2008. július 4., péntek

Eső

A tegnapi nap nem volt az én napom. Az utóbbi időben egyre gyakrabban fordul elő az, hogy meg kell állapítanom, hogy a napok kikerültek a tulajdonlásom alól, mindig valaki más birtokolja őket, így ezek nem úgy alakulnak, ahogy szeretném. Az elmúlt nap is ezek közül volt egy, a sorban. Előzetes terveimmel ellentétben jó sokáig sikerült itt maradni a cégnél, ugyanis amikor indulni akartam már az amúgy is elvégzett túlórák után, a rendszer felsóhajtott és szelíden magába roskadt. Ezután a hibakereséssel eltöltött szelíd három óra után tudtam csak hazamenni azzal a 'boldog' tudattal, hogy a hibát nem sikerült megtalálni, de éppen most működik. Így bosszantó a dolog, mert bármikor újra előállhat - hisz nincs meg az ok. Szóval este kilenc után értem haza, és így a kertlocsolás is kimaradt, amit bántam is egészen hajnalig, amikor is cudar égzengésre ébredtem. Megjött az eső. Az ég küldte, már nagyon vártam. Valaki úgy látszik mégiscsak locsolja a kertem ..

Nincsenek megjegyzések: