2008. június 12., csütörtök

A termés

Ma reggel szüreteltem. Előbb a teherautó bérlésen gondolkodtam, majd a logisztikai folyamatokat vettem górcső alá, de végül a hagyományos megoldásnál maradtam, amikor ma reggel leszüreteltem a meggyfám idei első illetve életében az első termését. Még a virágbaborulása után rengeteg termés volt rajta - nagyobb hűtőházi kapacitás lekötésén gondolkodtam opciós szerződés formájában, de a termés nagy része, bár megkötött, de az érés félidejében lehullott. Itt feladtam a nagyratörő álmaimat, hogy a termésből megveszem Délafrikát, kisebben kezdtem gondolkodni - mondjuk elég nyugat Magyarország - Sopront mondjuk átfesthetném rózsaszínre, vagy citromsárgára, de lehet, hogy zöld alapon sárga pöttyökkel is jól mutatna. Lehet, hogy kicsit felülbecsültem a lehetőségeket, de lett 28 szem meggyem, így az üzletet jövő nyárra halasztom inkább..

Nincsenek megjegyzések: