2008. május 30., péntek

Isten furcsa teremtménye

A minap épp hazafelé igyekezvén, már sötét volt amikor átszeltem a végtelennek tűnő teret ami a madaras Tesco és a lakóhelyem között feszül, áthágva Dunakeszi városán, amikor is egy közlekedési lámpánál megállni kényszerültem. Kivárván a soromat, a lámpa zöld jelzésére indultam volna tovább, de az elindulásomat rögtön vészfékezés is kellett, hogy kísérje, ugyanis a merőleges irányból egy autó vágódott ki, és a lámpa tilos jelzése ellenére fordult rá a főútra. Rosszallóan rávillogtam, mire lelassított mellettem és anyukám szexuális orientációjára és az általa végzett tevékenységre utalt nagy hangon. Mondhatni, elöntötte a sz.r az agyamat. Nem elég, hogy piroson kel át (Hiszen nekünk már javában zöld volt!) indokolatlanul okoz balesetveszélyes helyzetet a többi közlekedő számára, még ő van felháborodva? Megértem azt, ha valaki színvak, de akkor is legalább arra figyelhetne, hogy melyik lámpa világít! Ahogy régen készült fekete fehér filmekről is azonosítható a forgalmi helyzet, itt sem okoz túl nagy agyvihart ennek a megállapítása. Ezúton szeretném tehát üzenni  a piros golfot vezető 'úriembernek' hogy az ő anyukáját!

Nincsenek megjegyzések: