2008. április 17., csütörtök

Külcsíny és belbecs

Tegnap le lettem szúrva, hogy bunkó vagyok. Tulajdonképpen nem lepett meg a dolog, tudtam, hogy mások eltérő véleménnyel vannak rólam, és nem szükséges mindenben egyetértenünk egymással, de ezt most olyan embertől kaptam meg, aki jelentős hatással lehet az érvényesülésemre. Sajnos errefelé divatba jött az, ami a Microsoftot óriásvállalattá tette, hogy nem kell a dolgokat feltétlenül jóvá tenni, elég, ha úgy hagyjuk ahogy vannak, és azt mondjuk róluk, hogy jók. Ha elég sokszor ismételjük, még magunk is elhisszük. Megkaptam, hogy az emberek itt jobban kedvelik a díszdobozos rohadt narancsot a foltos, ámde egészséges almánál, és fő a doboz, mert arról ítélnek meg bennünket, és a beltartalom, a tényleges munka csak huszadrangú dolog. A csomagolás legyen szép. Most hogy ezt is tudom, mondhatnám, hogy jó, de nehéz lesz. Nekem legalábbis nagyon nehéz..

Nincsenek megjegyzések: