2008. január 8., kedd

A jóslás boszorkányság?

A tegnapi napon egy hosszú lelki folyamat lezárásaként végre beválthattam, amit magamnak ígértem, és randevút szerveztem egy régi iskolatársammal, aki jósol, hogy a természetfeletti révén bepillantást nyerhessek a sors különös bugyraiba, amik az én életem  is irányítják. Kicsit szkeptikus vagyok/voltam a sorsszerűséggel kapcsolatban, eddig úgy gondoltam, hogy amit teszek, az én szuverén akaratom műve, de most egy kissé meginogtam. Tanulságokkal szolgált ez a rövid, jósnál töltött idő, számomra pozitív dolgokkal. A hölggyel nem ismertük egymást, legfeljebb látásból, tehát olyan jellegű dolgokat, amiket végül a tudomásomra hozott nem tudhatott. Képtelenség lenne. Sherlock Holmes mondta volt, hogy ha egy bűnügyben az összes logikus variációt kizártuk, akkor, bármennyire is hihetetlen, az utolsó, teljesen valószínűtlen megoldás is lehet a befutó. Azt hiszem, ebben az esetben is így történt. Azt hiszem szeretjük azt hinni mi emberek, hogy a világ egyszerű és általunk maximálisan uralható, de talán ez mégsem így van teljesen..

Nincsenek megjegyzések: