2007. szeptember 21., péntek

Kérdések

Ma úgy döntöttem, hogy megrugdosom a kakásvödröt egy kicsit. Két levelet írtam, amit elküldtem az Autópálya Zrt-nek és a Nemzeti Infrastruktúra-fejlesztési Zrt címére is, hátha valami választ kapok rá. Íme a levelek: 

Tisztelt Ügyintéző!
Kérem tájékoztassanak arról, hogy a 2/A gyorsforgalmi út miért autóút, ha végig 90 km/h-ás sebességkorlátozás van rajta érvényben? A lakott területen kívüli legnagyobb engedélyezett sebesség szintén 90 km/h így csak ezért nem kellene autóútnak lennie. Ha viszont autóút, akkor miért nincs lehetőség, hogy ezt a KRESZ szabályoknak megfelelő, legmagasabb sebességgel vehessük igénybe?
Köszönettel:
 
    illetve:
    
Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Érdeklődni szeretnék autópálya építéssel kapcsolatban. A kérdésem a következő volna:
- Az M3/2B csomópont átépítésével kapcsolatban eddig azt hittem, hogy az építés az autósok érdekeit szolgálja úgy, hogy az a lehető legkevesebb fennakadást okozza a közlekedésben. A jelek viszont egész másra utalnak. A 2/B (majdani M0) úthoz új feljáró épül, amely áthalad az M0 híd alatt Gödöllő irányába, majd, jobbra kanyarodván, emelkedve csatlakozik az újonnan épül(t/Ő) szervízúti hídon át, az M0-ás úthoz. Viszont ez az útszakasz még nincsen kész. Úgy gondolom, hogyha ezt a szakaszt készre építik, akkor csak addig kellett volna lezárást (és ezzel hatalmas kellemetlenséget) okozni az autósoknak, amíg a régi út, új út kapcsolatát megoldják, (ez kb 50 méteres szakasz csupán) addig kár lett volna a meglévő felhajtót szétszedni, és a forgalmat terelőútra kényszeríteni.
- Jelenleg már bontják a régi felhajtót, miközben az új útra még a beton se került fel. A torlódás elképzelhetetlenül nagy, nem lehet normálisan kijutni észak felé Pestről, és erről Önök tehetnek. Szeretnék valami ésszerű és elfogadható magyarázatot kapni arra, hogy mi volt az eredeti elgondolásuk ezzel, és milyen lehetőséget kívánnak nyújtani, az elkerülő forgalomnak, ugyanis a jelenlegi megoldás (A teljes 2/B irányába tartó forgalmat egy mellékúton keresztül a Fóti útra terelni - ami a Fóti út forgalmát is megbénítja és a kocsik az M3 autópályán két sávot lefoglalva a Szerencs utcától végig állnak) cseppet sem megfelelő és elfogadható. Hiányoznak az előjelző táblák, még rendőri forgalomsegítés sincs, azon kívül szükségesek lennének médiákban megjelentetett és/vagy beolvasott közérdekű közlemények, ténylegesen alternatív útvonalak megadásával. Kérem tájékoztassanak arról is, hogy mikor szűnik meg ez a jelenleg is uralkodó káosz, mikor lehet normálisan használni ezt az utat?
Köszönettel:
Kíváncsi leszek a válaszokra..

Nincsenek megjegyzések: