2007. július 27., péntek

Vélemény

Mióta próbálok aktívabban is belemászni a Blogtér világába, a véleményekről és az őszinteségekről alkotott elméletem egyre szilárdabban áll. Ez azt mondja ki, hogy az emberek nem az őszinte igazságra vágynak, nem arra, hogy megismerjék mit gondol a másik róluk, vagy éppen arról amit írtak, hanem azt várják el, hogy dicsérjük őket. Teljesen mindegy, hogy mit írsz - ha egyetértesz vele és magasztalod, akkor vagy normális, ha valami kritikát fogalmazol meg (ezt persze a megfelelő - szerintem nem bántó stílusban) akkor őrült vagy, akit kezeltetni kellene. Esetleg irigy vagy valami olyasmire, ami szerinte neki van és nekem meg nincs. Mindenesetre egyszerre érdekes és szánalmas is az ilyen ember. Itt egy pillanatra Heller - 22-es csapdája c. műve jutott eszembe és a kapcsolata az őrültekkel. Mert valóban nincsen kizárva, hogy őrült vagyok. De ha ezt felismerem magamon, akkor már nem is vagyok az. Amúgy meg a bolondok világában a normális az aki kilóg a sorból. .

Nincsenek megjegyzések: