2007. április 19., csütörtök

Tegnap

Tegnap nem voltam túl jó formában. Sajnos elkezdődött a narkószezon, és szedni kezdtem az allergiagyógyszerem, amitől le vagyok kissé szedálva. Nagy tervekkel mentem el az uszodába, hogy ott majd alkotói tevékenységet végzek, míg a gyerek ázik, de az lett a vége, hogy az állandó zsivaj és zsongás hatására ülve elaludtam, és az edzés végére riadtam csak fel, ezért a tevékenységem az öltözői felügyelő személyzettel (Karcsi bácsi) történő vitára és pár gyerek fenyegetésére korlátozódott. Nem mondom, hogy a kölköm egy angyal, de hétfőn három gyerek eléggé megrugdosta szegényt az öltözőben, mert beszóltak neki, és nem hagyta magát. Egy jól kivehető cipőnyom volt a hasán egész este. Nem tudhatom, hogy mi történt és ki kezdte, igazából nem is érdekel, de úszni viszem a gyereket, és nem verekedni, Karcsi bácsinak meg az a dolga, hogy tartson rendet. Ő mentegette magát, de nem ez az első eset, hogy az idősebbek terrorizálják a kisebbeket, sőt meg is zuholják, de nem gondolom, hogy ez az élet rendje, és ennek így kellene lennie. Úgyhogy a következő esetben (Remélem nem lesz!) az uszoda vezetőségéhez fogunk fordulni...

Nincsenek megjegyzések: