2007. február 20., kedd

Disznólkodás

Házi horoszkóptündérem minden reggel meglep egy újabb szösszenettel, egy bölcsességgel, ami keretbe hivatott foglalni a napomat. Elméletileg iránymutatást ad a napomra vonatkozóan, bár a személyes véleményem szerint valami optimista programozó ügyes kezének munkája. Általában sablonos dolgokat tartalmaz, semmi extrát vagy kiemelkedőt, és körülbelül minden napra és jegyre ugyanazt. Azzal együtt minden nap el szoktam olvasni, majd elnyújtott, 'behh' sóhajjal nyugtázom magamban a dolgot. A tegnapi nap egy kicsit más volt, mert a szokásos, ma igen nagy szerencse fog érni a munkahelyen, a szerelemben, az árokparton.. -on kívül megkaptam azt, hogy új kor hajnala, egy új év virradt ránk, a disznó évébe léptünk, a kínai horoszkóp szerint. Alapvetően, (ez gondolom az eddigiekből is kiderülhetett) nem vagyok nagy horoszkóp fan, de a kínaiak legalább letettek valamit az asztalra, mert ugye ott van a sült tészta, a tojásos rizs, a nyolckincs mártás és az édes savanyú csirke. Most az egyéb apróságokat, mint a puskapor, a porcelán, a papír és az iránytű, nyugodtan elhanyagolhatjuk. Ez a horoszkóp most azt mondta nekem, hogy az én állatjegyemnek most kifejezetten rossz éve lesz. Ez már ezen az alapon is sokkal jobban hihető, mint a naponta megkapott rózsaszínű hurráoptimizmus..

Nincsenek megjegyzések: