2007. február 12., hétfő

Homeo(a)pátia

Véget ért a homeopátiás kúrám. Most azt hiszem, hogy egy időre biztos. Technikai KO-val nyert az allopátia. Pedig mindent megtettem érte, ez esetben még talán egy kicsit részrehajló is voltam vele, de ez is kevés volt. Nem elég úgy látszik a vágy a gyógyulásra, hanem a szerbe vetett vakhit is szükségeltetik, márpedig az nem volt, csupán meg szerettem volna gyógyulni. A kórságom lefolyásán semmi változást nem tapasztaltam, csak a gyogyó bevételkori kellemetlenségeket (negyedórával étkezés előtt, vagy utána egy órával) tapasztaltam. Ki a fene járkál kajálni stopperrel? Persze az ember mindent megtesz a bizonyításért, ezért is mondtam azt a részrehajlóságot, de azt tényleg nem írták rá a dobozra, hogy az alkalmazás feltétele a vakhit, mert akkor meg sem veszem. Az íze nem volt rossz, de ennyi pénzért márkásabb és kevésbé háklis édességet is lehet kapni, ráadásul nagyobb kiszerelésben. Az egésznek egyedül az utód örül, ugyanis elkunyerálta az apró fiolákat a 'kísérletei' számára. Szerencsére nem olyan dolgokban kísérletezik amikkel annak idején én, mert akkor a házbiztosítás aktív közreműködésére is szükség lenne, továbbá az NBH is gyakori vendég lehetne nálunk. Azt pedig nem szeretném, mert ezek a fiúk sosem törlik meg a lábukat, ha bemennek valahová...

Nincsenek megjegyzések: