2007. január 23., kedd

Tüntetés (újratöltve)

Ma sokat gondolkoztam, hogy miről is szóljon a mai bejegyzés. Sokáig nem volt épkézláb ötletem, csak azután fogalmazódott meg bennem ez a zönge, miután az agyam ledobta a szíjat ennek a cikknek az olvasása után. Emberek ilyesmire ráérnek? Embertársaikat szívatják valami jószolgálati tevékenység látszatával két hónapon keresztül? Erről már régebben írtam, de ez akkor is vérforralóan felháborító és pofátlan dolog. Mindamellett, hogy teljességgel hatástalan. Be kéne már végre perelni ezeket az elmebetegeket, csak sajnos az idiotizmust enyhítő körülményként szokták értelmezni a bíróságok. Nem szeretem a mostani kormányt, de ezeknél az agresszív agyahagyottaknál a jelenlegiek is jobb alternatívát nyújtanak. Meg kéne venni Sealandet és kivonulni a politikából. Csak kár, hogy nem szeretem a halat...

Nincsenek megjegyzések: