2006. november 23., csütörtök

Mindennapi függőségek

Mindenki függ valamitől. A függőségek társadalmi megítélése vegyes, attól függ, ki milyen 'kárt' tesz a szenvedélyével a társadalomnak. Szerencsére nekem nincs egyelőre társadalmilag negatív megítélésű szenvedélyem. Nem iszom, nem dohányzom, nem kábítószerezem. Régebben órafüggő voltam. A csuklómon rajta kellett, hogy legyen az óra, igényeltem az érintését, hiányzott, ha nem volt rajtam. Egy orosz nyelvóra elviselhetetlen kínt jelentett óra nélkül, mindenképpen tudnom kellett, hogy még hány percet vesz el az életemből valami olyasmi, amit akkoriban a leginkább gyűlöltem. Azóta már nem hordok órát, teljesen hozzászoktam az érzés hiányához, sőt, most, hogy nem kötelező, akár még oroszul is megtanulnék, hiszen ott Oroszországban is rengeteg érdekes ember élhet, és jó lenne velük beszélgetni. Így változik a világ és változunk benne mi is..

Nincsenek megjegyzések: