2006. október 12., csütörtök

Foci

A foci ma Magyarországon egy olyan dolog, amihez mindenki ért elméletben, gyakorlatban szinte senki, véleménye viszont mindenkinek van róla. Ahogy jöttem be ma a munkahelyemre, hallottam, hogy MÁLTA!!! megverte a magyar profi labdarúgóválogatottat. Amikor azt hinné az ember, hogy a dolgok már nem fordulhatnak rosszabbra, akkor gondolnak egyet és mégis megteszik. (D.A. nagyrabecsült szavai ezek, és milyen igazak.) A közelmúltban hallottam az egyik kereskedelmi tévében arról, hogy a profi labdarúgást egy időre be kellene tiltani, mert ez már vicc. Ezt teljességgel osztom mint véleményt. Ha én ilyen teljesítményt hoztam volna a munkahelyemen, akkor már rég munkanélküli lennék. Most persze jönnek majd a kifogások, hogy túl erősek voltak, meg nem nőttek fel lelkileg a feladathoz, meg, hogy tésztát kaptak vacsorára.  (Az a baj, hogy túl gyenge csoportba kerültünk. Bezzeg, ha Anglia, Portugália és Spanyolország mellé kerülünk - Tőlük dicsőség kikapni .) Bah! Be kell látni, hogy a magyar profi labdarúgás ma, a béna, falábú, tehetségtelen, szerencsétlenségek gyülekezete.  Sebészi megoldást javasolok, utcára velük! A helyüket meg felszántani és sóval behinteni.
Éljenek a lelkes amatőrök!

Nincsenek megjegyzések: