2006. szeptember 22., péntek

Péntek

Ma események voltak. Igazából jó irányba mutatóak, mert végre lett otthon netem. Ma jöttek és beszerelték a telefonvonalat és a netet is egyből. Egy kis kommunikációs szakadék volt az ügyfélszolgálat és közöttem, de csak egészen apró és a mai Magyarországon igazából jelentéktelennek mondható, alig pár méter mély, de az ígért 30 nappal szemben alig egy hét alatt megvolt. A szerelők a bekötés alatt megkérdezték, hogy baj lenne-e ha elmennének egy órára máshová, én mondtam, hogy nem. Erre elmentek. Legalább addig lenyírtam a füvet. Cserébe nem kaptak borravalót, pedig szépen és gyorsan dolgoztak, meg voltam velük amúgy elégedve..
Holnap pörköltet főzök nagy nyilvánosság előtt. Délután be kell vásárolnom. Főzök még egy tárkonyos ragulevest is mellé, hátha valaki nem szereti a pörköltet.

Nincsenek megjegyzések: