2006. szeptember 14., csütörtök

Kitt

Ma láttam Kitt-et a Knight Riderből. Persze nem akart hivalkodni, így a lelke nem egy elegáns fekete autóban lakott, aminek szaladgáló vörös csík van az elején, hanem egy egyszerű fehér kis Opel Corsában élt. Mindenesetre tudta mi a dolga és tette is. Mögöttem haladt kilométereken keresztül a 2/A úton és csak véletlenül vettem észre a tükörből, de azonnal megbabonázott. Egy ilyen autó persze kényezteti az embert, és bár 90-nel konvojban haladtunk, a vezető előbb elővette az újságot (először azt hittem térkép, de egy napilap volt) majd még az olvasószemüvegét is feltette hozzá, és nyugodtan olvasott. Mivel más nem ült az autóban, így csak Kitt lehetett az, ez egészen biztos. Aztán közösen megbeszélhették a dolgot, mert úgy gondolták, hogy előttem valószínűleg jobb mint mögöttem, ezért megelőztek, és a vezető folytatta a napilapot.
Bámulatos hol tart manapság a tudomány!

Nincsenek megjegyzések: