2006. szeptember 4., hétfő

Barátok

Hússütés közben rendszeresen magvas gondolatai lesznek az embernek, legalábbis nálam egészen biztosan ezt a hatást váltja ki egy kis grillezés. Azon gondolkodtam, hogy az ember hajlamos olyan emberek barátságát keresni, akikről kiderül, hogy nem is igazi barátok, miközben visszautasít olyan embereket akik viszont tűzbe mennének érte.
Az életem tele van ilyen eseményekkel, eddig a legtöbb jóbarátban csalódnom kellett, a legjobbnak hitt barátomról is kiderült, (igaz nem most) hogy csak az érdek vezérelte, a barátságom számára mit sem ért. Ha hinnék a sorsszerűségben, akkor most könnyebb helyzetben lennék, mert mondhatnám azt, hogy ez az én karmám, hogy örökké az igaz utat és embereket keressem, de sose találjam meg őket. (Én vagyok az a patkány aki éhen hal a labirintusban.) Milyen kár, hogy nem hiszek, így egyszerűen azt kell hinnem, hogy ilyen az én formám. :-)

Nincsenek megjegyzések: